понедельник, 7 февраля 2011 г.

Լիլիթ Հովհաննիսյանի սեքսի կլիպը

"Օ՜հ, շատ սեքսի է : Արտակարգ, նմանը չունեցող կլիպ է : Շնորհավորում ենք քեզ... Միշտ այ սենց սեքսի , արտակարգ և նմանը չունեցող կլիպեր ունենաս : Սենց կլիպերի կարիքը շատ ունի քարերի ամրոց մեր երկիր Հայոցը..." Այսպիսի և նմանատիպ այլ շատ գովեստի խոսքերի արժանացավ Լիլիթ Հովհաննիսյանը առավոտը դեռ չբացված : Բուքուբորանի զոհը դարձած իմ հայ ազգը այժմ ամեն ինչից էլ ջերմություն է ստանում (բաց ոտք, տռուսիկ - դե ջերմացեք ո՜վ հայ մարդիկ ): Սակայն կներեք, էս կլի՞պն էր մեզ պակասում կատարյալ երջանիկ լինելու համար: Էս ի՞նչ էր ընդհանրապես. դուք հասկացա՞ք: Ես որ` չէ : Կլիպի առաքելությունն ի սկզբանե եղել է մարդկության աչքը ծակելը, կլիպերի ասպարեզում նորամուծություն մտցնելը, որն ըստ իս անհաջող արդյունք ունեցավ : Նախ, զգացվում է,որ ռեժիսորը տակավին ոգևորված էր Katy Perry-ի "Ur so gay" կլիպից: "Տիկնիկի նման կհագցնենք Լիլիթին, դա խազ կբացենք ոտքերը հա՜, բա ինչ սիրուն ա, պիտի դա խազ ցույց տրվի ու որպեսզի շատ գռեհիկ չթվա էս ամեն ինչը, մի հատ պամպեռսատիպ փոռիկներով դեղին տռուսիկ անդրավարտիք կհագցնենք , իբր` չէ հա՜, ի՞նչ սեքսի, լրիվ մանկական կլիպ ա : (գույներն էլ շատ են, զանազան մսուրներում կդնեն , կգովազդվի-կգնա ): Հայկական զկլիպերու ասպարեզում իրեն գյուտարար զգալով` ռեժիսորը որոշեց ևս մի նոր բան ավելացնել կլիպի մեջ : "Էդ ո՞ր մի հայ ռեժիսորն ա իրա սաղ կյանքի ընթացքում քսված-պրտված տղու նկարել կլիպերի մեջ,հը՞, կարա՞ք ասեք : Իհարկե` ոչ ոք : Ես առաջինն եմ : Ես վե՜րջն եմ..." Երգի մասին ընդհանրապես խոսել չեմ ուզում : Ոնց որ թաթար-մոնղոլական պատերազմի ժամանակ քթի տակ մրմնջացող մի հեգ զինվորի երգ լինի : Բա երգի բառերը... " Ա՜հ, հիմա ազատ եմ, Վերջացան դասերս, գնում եմ տուն " : Մի պահ մտածում եմ` գու՞ցե երգչուհու Բուհ-ը հովանավոր է կանգնել` նախապայմանով ,որ պիտի երգի մեջ նշվի Լիլիթի` իրենց մոտ սովորելու փաստը : Կամ գու՞ցե երգչուհին այնքան ուսումնատենչ է , որ կամենում է այդ մասին ողջ աշխարհն իմանա. ո՞վ գիտե... Մնացած բառերն էլ կամ "ոչ-ոչ" կամ "լա-լա-լա-լա-լա" : Հիրավի՜,տակավին հզոր մուսսաներ են պետք նման բառեր գրելու համար : Արդյունքում ի՞նչ ստացվեց.գռեհիկ փաղաքշանք հանդիսատեսիս աչքի համար... Սա իմ սուբյեկտիվ կարծիքն էր կլիպի վերաբերյալ, ու ոչինչ չունեմ երգչուհու դեմ : նենց չի, որ ես սիրուն ոտքեր չունեմ ու կպած նախանձում եմ :D Իսկ այժմ մի պահ լռությամբ վայելենք սեքսի կլիպը :)))

1 комментарий: